Blog

Jak wykorzystywać szkolną platformę e-learningową?

Jak wykorzystywać szkolną platformę e-learningową?

Własna platforma edukacyjna to rozwiązanie, z którego korzysta coraz więcej szkół. Czy Twoja placówka wprowadziła już to narzędzie? A może dopiero się do tego przymierza? Sprawdź, w jaki sposób wykorzystać platformę w nauczaniu.

Jak tworzyć notatki? – Metody skutecznego notowania

Jak tworzyć notatki? – Metody skutecznego notowania

W jaki sposób notujesz? Czy Twoje notatki pomagają Ci skutecznie uczyć się i zapamiętywać informacje? Poznaj ogólne zasady notowania oraz trzy metody pozwalające na efektywne tworzenie zapisków.

Czy warto robić notatki podczas szkoleń e-learningowych?

Czy warto robić notatki podczas szkoleń e-learningowych?

Czy korzystając ze szkoleń e-learningowych tworzysz własne notatki? A jeśli tak, to czy wykonujesz je ręcznie czy też może przy użyciu komputera? Sprawdź, w jaki sposób robienie notatek wpływa na efektywność nauki.

Wideolekcje – 10 ważnych wskazówek

Wideolekcje – 10 ważnych wskazówek

Szkoły i uniwersytety zostały zamknięte, a nauczyciele stanęli przed wyzwaniem szybkiego przeniesienia nauczania do wirtualnego świata. Niezwykłą popularność zyskały webinary – w jaki sposób z nich korzystać, by miało to sens?

Czy e-learning powinien zagościć w szkole na stałe?

Czy e-learning powinien zagościć w szkole na stałe?

Stan zagrożenia epidemicznego sprawił, że o e-learningu w szkole nie mówi się już jako o ciekawej formie urozmaicania lekcji, lecz jako o konieczności. Jakie korzyści oraz jakie potencjalne minusy wiążą się z tą forma nauki.

Umiejętności przyszłości

Umiejętności przyszłości

Czy umiejętności, które obecnie trenujesz będą potrzebne Ci za 5 lat? A za 10 lub 20? Jak sądzisz, w jaki sposób się rozwijać, by być spokojnym o swoją przyszłość? W tym artykule podpowiadamy, jak zmienia się świat a w raz z nim – rynek pracy.

Interaktywne wideo rządzi!

Interaktywne wideo rządzi!

Uczestniczysz w szkoleniu dot. pierwszej pomocy. Twoim oczom ukazuje się wideo, na którym nieznajoma osoba traci przytomność i upada na ziemię. Film zatrzymuje się, a Ty musisz wybrać z podanych opcji najwłaściwsze zachowanie. Czy podejmiesz właściwą decyzję?

Model 70-20-10 a e-learning

Model 70-20-10 a e-learning

Czy formalna nauka może prowadzić do osiągnięcia biegłości w zakresie określonej umiejętności? Twórcy modelu 70-20-10 twierdzą, że to niestety za mało. Przypatrzmy się temu podejściu i zastanówmy się, w jaki sposób wykorzystać je projektując e-learning.

Microlearning – czy to ma sens?

Microlearning – czy to ma sens?

Czas to pieniądz. Każdy chciałby mieć go więcej i nikt nie chce go tracić. Lubimy to, co jest szybkie i pozwala czas zaoszczędzić. Trend ten dotarł także do sfery edukacji. Czy microlearning jest idealną odpowiedzią na dzisiejsze potrzeby osób uczących się?

Odwiedź nas na:

Kontakt

Jak możemy Ci pomóc?

Brand Manager - Aneta
atyrakowska@eduroom.edu.pl

Helpdesk - Karolina
helpdesk@eduroom.edu.pl

9 + 5 =

Właścicielem serwisu eduRoom jest: Centrum Doradztwa Gospodarczego Sp. z o.o.
Świlcza 145b, 36-072 Świlcza  |  NIP 813-33-33-609, KRS 0000179485

Polityka ochrony danych