FAQ

Logowanie

Nie mogę się zalogować.

Upewnij się, czy masz włączony Caps Lock i czy logujesz się używając poprawnych danych. Jeśli nadal nie możesz się zalogować, skorzystaj z pomocy: „Jak odzyskać login lub hasło dostępu do platformy e-learningowej i szkoleń?”

Jak zalogować się na platformę dedykowaną?

Jeżeli zostałeś zarejestrowany w naszym Serwisie, to gwarantujemy Ci, że dostęp do wszystkich platform e-learningowych jest zintegrowany. Wystarczy, że zalogujesz się w niniejszym Serwisie, następnie wejdziesz do zakładki moje szkolenia, a tam wybierzesz szkolenie, które uprzednio wykupiłeś. Na właściwą platformę zostaniesz automatycznie przekierowany, nie będziesz musiał ponownie się logować.

Jak zalogować się na platformę aRoom?

Jeżeli zostałeś zarejestrowany w naszym Serwisie, to gwarantujemy Ci, że dostęp do wszystkich platform e-learningowych (tych ogólnodostępnych, np. aRoom, jak i dedykowanych) jest zintegrowany. Wystarczy, że zalogujesz się w niniejszym Serwisie, następnie wejdziesz do zakładki moje szkolenia, a tam wybierzesz szkolenie, które uprzednio wykupiłeś. Na właściwą platformę zostaniesz automatycznie przekierowany, nie będziesz musiał ponownie się logować.

Organizacja szkolenia

Jak rozpocząć szkolenie?

Jeśli dokończyłeś proces zamawiania i dokonywania płatności za szkolenie, możesz zacząć z niego korzystać. W tym celu zaloguj się do Serwisu na swoje konto i przejdź do zakładki moje szkolenia, a następnie przy odpowiednim szkoleniu kliknij Rozpocznij szkolenie. W efekcie zostaniesz przekierowany na platformę aRoom, na której możesz uruchomić szkolenie. Jeśli korzystanie z tej platformy jest dla Ciebie niejasne, skorzystaj z poradnika „Przewodnik po platformie aRoom”. Znajdziesz go na platformie, klikając w zakładkę EDUSZKOLENIA/eduBiblioteka, a następnie Szkolenia ogólnodostępne.

Gdzie i kogo mogę zapytać o szczegóły merytoryczne szkolenia?

Najwięcej informacji o szkoleniu uzyskasz od Trenera, który jest jego opiekunem. Możesz skontaktować się z nim, wysyłając maila poprzez wewnętrzną pocztę elektroniczną. Opiniami na temat szkolenia oraz dziedziny, której dotyczy możesz także wymieniać się z innymi uczestnikami za pomocą forumRoom.

Jak nawiązać kontakt z innymi uczestnikami szkoleń?

Z innymi uczestnikami szkoleń możesz komunikować się na platformie aRoom i na platformach dedykowanych wysyłając wewnętrzne wiadomości e-mail lub poprzez forumRoom. Narzędzia komunikacji znajdziesz w zakładce Komunikacja. Opcjonalnie niektóre platformy e-learningowe mogą zawierać również komunikator i czat.

Jak zmienić ustawienia mojego profilu?

Aby zmienić/aktualizować ustawienia swojego profilu w Serwisie eduRoom, a tym samym na platformie aRoom lub platformach dedykowanych, skorzystaj z zakładki konto, a następnie moje dane dostępnej w Serwisie. Pamiętaj, aby zapisać wprowadzone zmiany.

Jak i kiedy mogę pobrać certyfikat?

Certyfikat możesz pobrać dopiero po ukończeniu szkolenia, a więc wówczas, gdy dane szkolenie uzyska status „ukończony” i/lub pozytywnie zdasz test końcowy.

Certyfikat wygeneruje się automatycznie o równej godzinie (w cyklach półgodzinnych, zaczynając od 00:00). Jeśli ukończysz szkolenie np. o godzinie 13:08, certyfikat będziesz mógł pobrać od godziny 13:30.

Aby go pobrać zaloguj się do Serwisu eduRoom i przejdź do zakładki moje szkolenia. Przy szkoleniu, które ukończyłeś pojawi się ikona PDF z certyfikatem.

Certyfikat możesz pobrać na swój komputer i wydrukować.

Nie mogę kontynuować szkolenia.

Możesz mieć problemy z kontynuowaniem szkolenia, ponieważ upłynął termin 30 dni od dnia zakupu i utraciłeś do niego dostęp. Jeżeli problem dotyczy testu końcowego, najprawdopodobniej wykorzystałeś limit podejść do testu przewidziany dla danego szkolenia. Aby ponownie przystąpić do testu lub uzyskać dostęp do szkolenia na kolejne 30 dni możesz wykupić je za pośrednictwem Serwisu eduRoom lub skontaktować się z naszym konsultantem: info@eduroom.edu.pl.

Jeżeli problem z kontynuowaniem szkolenia wynika z błędu przycisków nawigacyjnych możesz przenosić się także do wybranych tematów w obrębie jednej lekcji przy pomocy Menu. Problem wraz z krótkim opisem zawierającym wskazanie nazwy szkolenia oraz jego części, zgłoś mailowo naszemu konsultantowi: info@eduroom.edu.pl.

Szkolenie nie działa.

Przyczyn problemów działania szkolenia może być kilka. Na początek sprawdź, czy nie utraciłeś połączenia z Internetem, albo czy Twoja sesja nie wygasła po 30 minutowej bezczynności. Możesz też przywrócić prawidłowe działanie szkolenia kończąc sesję poprzez zamknięcie okna i ponowne uruchomienie lekcji. Sprawdź też, czy urządzenie, z którego korzystasz spełnia wymagania techniczne szukając odpowiedzi w pytaniu: „Jakie są wymagania techniczne dla urządzenia, na którym odbywam szkolnie e-learningowe?”.

Jeżeli nadal pojawi się problem, zgłoś to mailowo naszemu konsultantowi: info@eduroom.edu.pl.

Szkolenie ma status „w trakcie”, mimo że przeszedłem szkolenie i rozwiązałem quiz.

Aby zakończyć szkolenie i uzyskać certyfikat konieczne jest łączne spełnienie dwóch warunków: uzyskanie statusu ukończony dla każdej z części/lekcji danego szkolenia oraz zaliczenie testu końcowego, przy czym zaliczenie testu jest warunkiem nadrzędnym. Status „zakończony” uzyskasz dla poszczególnych części/lekcji szkolenia „odwiedzając” wszystkie sceny prezentujące treści merytoryczne i rozwiązując wszystkie przewidziane w szkoleniu quizy. Wymagania dotyczące zaliczenia testu końcowego są sprecyzowane osobno dla każdego szkolenia.

Jeżeli osiągnąłeś status: ukończony dla poszczególnych części/lekcji danego szkolenia oraz osiągnąłeś wymagany poziom zaliczenia testu końcowego, a Twoje szkolenie ma nadal status w trakcie skontaktuj się z nami: info@eduroom.edu.pl.

Nie mogę ukończyć szkolenia. Szkolenie ma status „w trakcie”.

Aby zakończyć szkolenie i uzyskać certyfikat konieczne jest łączne spełnienie dwóch warunków: uzyskanie statusu ukończony dla każdej z części/lekcji danego szkolenia oraz zaliczenie testu końcowego, przy czym zaliczenie testu jest warunkiem nadrzędnym. Status „zakończony” uzyskasz dla poszczególnych części/lekcji szkolenia „odwiedzając” wszystkie sceny prezentujące treści merytoryczne i rozwiązując wszystkie przewidziane w szkoleniu quizy. Wymagania dotyczące zaliczenia testu końcowego są sprecyzowane osobno dla każdego szkolenia.

Jeżeli osiągnąłeś status: ukończony dla poszczególnych części/lekcji danego szkolenia oraz osiągnąłeś wymagany poziom zaliczenia testu końcowego, a Twoje szkolenie ma nadal status w trakcie skontaktuj się z nami: info@eduroom.edu.pl.

Gdzie szukać wyników szkolenia?

Informację na temat wyników szkolenia znajdziesz w zakładce Wyniki na platformie aRoom. Dowiesz się, jaki status ma szkolenie: „nierozpoczęty”, „w trakcie”, „ukończony”, „niezaliczony” oraz w jakim procencie zostały ukończone poszczególne lekcje szkolenia. O szczegółowych wynikach poszczególnych quizów oraz testu końcowego będziesz informowany na bieżąco w trakcie szkolenia. Szkolenia eduRoom zapewniają bowiem szczegółowy feedback dla każdego quizu i testu.

Czy szkolenie, do którego posiadam dostęp mogę udostępniać osobom trzecim?

Ponieważ e-szkolenia eduRoom podlegają ochronie prawnej na podstawie ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, nie mogą być udostępniane osobom trzecim.

Jaki jest zakres tematyczny szkolenia i gdzie się znajduje?

Opis szkolenia zawierający zakres tematyczny oraz określający adresata/odbiorcę szkolenia znajdziesz w opisie szkolenia na stronach Serwisu eduRoom wybierając tytuł interesującego Cię szkolenia. Krótkie informacje wprowadzające do tematyki szkolenia znajdują się także na platformie aRoom lub platformach dedykowanych. Szczegółowy spis treści szkoleniowych zawierają natomiast poszczególne części/lekcje szkolenia.

Czy mogę wznowić szkolenie od momentu, w którym je zakończyłem?

Tak, platforma e-learningowa zapamiętuje dla Ciebie miejsce, w którym ostatnio przerwałeś naukę. Rozpoczynając kolejną sesję wybierz „Tak” w poleceniu: „Wznowić od miejsca gdzie ostatnio przerwałeś?”

Co zrobić, jeżeli wyczerpał się limit podejść do testu końcowego, a ja nadal nie zdałem?

Jeżeli wyczerpał Ci się limit podejść do testu końcowego i niestety nie zdałeś, możesz ponownie wziąć udział w szkoleniu wykupując je za pośrednictwem Serwisu eduRoom. Możesz również skontaktować się z naszym konsultantem: info@eduroom.edu.pl.

Kiedy mogę korzystać ze szkolenia?

Po uzyskaniu dostępu do szkolenia możesz z niego korzystać, kiedy zechcesz, 24 godziny na dobę przez okres 30 dni od dnia zakupu, w przypadku płatności PayU lub od dnia aktywacji, w przypadku płatności przelewowej na podstawie FV (szczegóły dotyczące rodzajów płatności znajdziesz pod pojęciem: „W jaki sposób mogę zapisać się na szkolenie e-learningowe?”), w dowolnym czasie i miejscu, z dowolnego urządzenia: komputera, tabletu czy smartfona (szczegóły dotyczące wymagań technicznych znajdziesz pod pojęciem: „Jakie są wymagania techniczne dla urządzenia, na którym odbywam szkolenie e-learningowe?”).

Dlaczego nie mogę ponownie rozwiązać quizu / testu cząstkowego?

Nie możesz rozwiązać quizu/testu, ponieważ wykorzystana została ilość podejść przewidziana w szkoleniu dla quizu/testu w jednej sesji. Aby ponownie rozwiązać quiz/test, zakończ lekcję, zamknij okno i uruchom ją ponownie od początku wybierając „Nie” w odpowiedzi na pytanie: „Wznowić od miejsca gdzie ostatnio przerwałeś?”.

Ile razy mogę podejść do testu końcowego?

Różnie. Raz, dwa, trzy lub bez ograniczeń. Informacje o formie, ilości pytań i możliwych prób rozwiązania testu końcowego przewidzianych dla danego szkolenia znajdziesz zawsze w lekcji pierwszej danego szkolenia.

Jak długo mogę korzystać ze szkolenia, które wykupię?

Z wykupionego szkolenia możesz korzystać w okresie 30 dni od dnia zakupu (w przypadku płatności PayU) lub od dnia aktywacji (w przypadku płatności przelewowej na podstawie FV). Szczegóły dotyczące rodzajów płatności znajdziesz pod pojęciem: „W jaki sposób mogę zapisać się na szkolenie e-learningowe?”

Jak długo trwa szkolenie?

Ponieważ uczysz się w wybranym przez siebie czasie, a naukę możesz przerwać i wrócić do niej w każdej chwili, od Ciebie zależy jak długo potrwa szkolenie. Przystępując do danego szkolenia, poinformujemy Cię, jaki jest planowany czas trwania tego szkolenia. Szacunkowo szkolenia eduRoom mogą trwać od 1,5 do 4 godzin.

Pomoc

Gdzie znajdę wskazówki, jak poruszać się po platformie aRoom lub po platformach dedykowanych?

W celu swobodnego poruszania się po platformie aRoom i platformach dedykowanych sporządziliśmy dla Ciebie „Przewodnik poruszania się po platformie aRoom”. Znajdziesz go w eduBibliotece na platformie aRoom, w zakładce eduSzkolenia, w kategorii Szkolenia ogólnodostępne. Aby mieć do niego szybki dostęp umieść go na swoim pulpicie.

Gdzie mogę znaleźć pomoc, jeżeli moje szkolenie nie działa poprawnie?

Jeżeli szkolenie nie działa poprawnie, skorzystaj z Pomocy i spróbuj znaleźć samodzielnie rozwiązanie. Jeżeli nadal będziesz mieć problemy, zgłoś je mailowo naszemu konsultantowi: info@eduroom.edu.pl, albo administratorowi: admin_aroom@eduroom.edu.pl.

Gdzie i kogo mogę zapytać o szczegóły merytoryczne szkolenia?

Najwięcej informacji o szkoleniu uzyskasz od Trenera, który jest jego opiekunem. Możesz skontaktować się z nim, wysyłając maila poprzez wewnętrzną pocztę elektroniczną. Opiniami na temat szkolenia oraz dziedziny, której dotyczy możesz także wymieniać się z innymi uczestnikami za pomocą forumRoom.

Jak wykupić dostęp do szkolenia?

Wejdź na stronę https://szkolenia.eduroom.edu.pl/ i wybierz interesujące Cię szkolenie. Kliknij przycisk „do koszyka”, a następnie przejdź do koszyka, którego ikona znajduje się w górnym menu strony. Do sfinalizowania zakupu konieczne jest posiadanie konta w naszym Serwisie, dlatego też w trakcie składania zamówienia zostaniesz poproszony o zalogowanie się (lub zarejestrowanie, jeśli nie masz jeszcze własnego konta). Jeśli podczas dokonywania zakupu wykonasz błyskawiczny przelew za pośrednictwem systemu płatności PayU, to zostaniesz automatycznie wpisany na listę danego szkolenia i automatycznie uzyskasz do niego dostęp.

Jak uzyskać dostęp do szkolenia bezpłatnego?

W przypadku szkoleń bezpłatnych należy przejść taką samą drogę, jak podczas zamawiania szkoleń płatnych, z tym że podczas składania zamówienia pomijany jest krok dokonywania płatności.

Chcę wykupić szkolenie dla większej grupy pracowników – jak to zrobić?

Jeżeli jesteś zainteresowany wykupieniem dostępnego szkolenia dla większej grupy pracowników i chcesz zapłacić za wszystkie osoby przelewem, zgłoś to mailowo naszemu konsultantowi: info@eduroom.edu.pl. W treści wiadomości wpisz nazwę szkolenia, liczbę osób oraz podaj dane do faktury (nazwę i adres firmy, NIP). Nasz konsultant pokieruje Cię dalej. 

Płatności

Jak szybko po dokonaniu płatności szkolenie będzie dostępne na moim koncie?

Szybkość dostępu do wykupionego szkolenia zależy od wybranej przez Ciebie formy zamówienia i zapłaty za szkolenia.

  1. Jeżeli zakupisz szkolenie poprzez sklep internetowy, tzn. jeśli dodasz szkolenie do koszyka i wykonasz błyskawiczny przelew za pośrednictwem systemu płatności PayU, to zostaniesz automatycznie wpisany na listę danego szkolenia i automatycznie uzyskasz do niego dostęp. W tym wypadku szybkość dostępu zależy tylko od Ciebie.
  2. Jeżeli skorzystasz z formularza kontaktu albo wyślesz maila na adres info@eduroom.edu.pl z zamówieniem szkolenia dla większej liczby pracowników, wówczas wystawimy Ci fakturę, po jej opłaceniu i zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie zostaniesz zapisany na szkolenie i uzyskasz do niego dostęp. W tym wypadku czas oczekiwania może wydłużyć się nawet do 4 dni.
Ile kosztuje szkolenie?

Cena każdego szkolenia podana jest przy jego opisie i zależy od tematu i długości danego szkolenia.

Jak dokonać płatności za szkolenie?

Aby zakupić szkolenie e-learningowe możesz wybrać jeden z dwóch sposobów płatności:

  1. Możesz dodać szkolenie do koszyka, zalogować się (lub zarejestrować, jeśli nie masz jeszcze własnego konta), zrobić błyskawiczny przelew za pośrednictwem systemu płatności PayU , w wyniku czego zostaniesz automatycznie wpisany na listę danego szkolenia. Ten sposób jest bardzo szybki. Polecamy go szczególnie wszystkim osobom indywidualnym.
  2. Możesz skorzystać z formularza kontaktu albo wysłać maila na adres info@eduroom.edu.pl z zamówieniem szkolenia dla większej liczby pracowników, wówczas wystawimy Ci fakturę, po jej opłaceniu i zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie zostaniesz zapisany na szkolenie i uzyskasz do niego dostęp. Ten sposób sprawdzi się w przypadku grupowego wykupywania szkoleń (np. przez grupę pracowników tej samej instytucji).
Jak wykupić dostęp do szkolenia?

Wejdź na stronę https://szkolenia.eduroom.edu.pl/ i wybierz interesujące Cię szkolenie. Kliknij przycisk „do koszyka”, a następnie przejdź do koszyka, którego ikona znajduje się w górnym menu strony. Do sfinalizowania zakupu konieczne jest posiadanie konta w naszym Serwisie, dlatego też w trakcie składania zamówienia zostaniesz poproszony o zalogowanie się (lub zarejestrowanie, jeśli nie masz jeszcze własnego konta). Jeśli podczas dokonywania zakupu wykonasz błyskawiczny przelew za pośrednictwem systemu płatności PayU, to zostaniesz automatycznie wpisany na listę danego szkolenia i automatycznie uzyskasz do niego dostęp.

Rejestracja

Jak szybko otrzymam dostęp do wykupionego e-szkolenia?

Szybkość dostępu do wykupionego szkolenia zależy od wybranej przez Ciebie formy zamówienia i zapłaty za szkolenia.

  1. Jeżeli zakupisz szkolenie poprzez sklep internetowy, tzn. jeśli dodasz szkolenie do koszyka i wykonasz błyskawiczny przelew za pośrednictwem systemu płatności PayU, to zostaniesz automatycznie wpisany na listę danego szkolenia i automatycznie uzyskasz do niego dostęp. W tym wypadku szybkość dostępu zależy tylko od Ciebie.
  2. Jeżeli skorzystasz z formularza kontaktu albo wyślesz maila na adres info@eduroom.edu.pl z zamówieniem szkolenia dla większej liczby pracowników, wówczas wystawimy Ci fakturę, po jej opłaceniu i zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie zostaniesz zapisany na szkolenie i uzyskasz do niego dostęp. W tym wypadku czas oczekiwania może wydłużyć się nawet do 4 dni.
Jak odzyskać login lub hasło dostępu do platformy e-learningowej i szkoleń?

Jeżeli zapomniałeś loginu albo hasła – przejdź prostą drogę jego odzyskiwania: https://szkolenia.eduroom.edu.pl/my-account/lost-password/.

Jak mogę uzyskać dostęp do platformy dedykowanej?

Jeżeli zostałeś zarejestrowany w naszym Serwisie, to gwarantujemy Ci, że dostęp do wszystkich platform e-learningowych jest zintegrowany. Wystarczy, że zalogujesz się w niniejszym Serwisie, następnie wejdziesz do zakładki moje szkolenia, a tam wybierzesz szkolenie, które uprzednio wykupiłeś. Na właściwą platformę zostaniesz automatycznie przekierowany, nie będziesz musiał ponownie się rejestrować.

W jaki sposób mogę zapisać się na szkolenie e-learningowe?

Aby uzyskać dostęp do szkolenia e-learningowego możesz wybrać jeden z dwóch sposobów:

  1. Możesz dodać szkolenie do koszyka, zalogować się (lub zarejestrować, jeśli nie masz jeszcze własnego konta), zrobić błyskawiczny przelew za pośrednictwem systemu płatności PayU i zostaniesz automatycznie wpisany na listę danego szkolenia. Ten sposób jest bardzo szybki. Polecamy go szczególnie wszystkim osobom indywidualnym.
  2. Możesz skorzystać z formularza kontaktu albo wysłać maila na adres info@eduroom.edu.pl z zamówieniem szkolenia dla większej liczby pracowników, wówczas wystawimy Ci fakturę, po jej opłaceniu i zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie zostaniesz zapisany na szkolenie i uzyskasz do niego dostęp. Ten sposób sprawdzi się w przypadku grupowego wykupywania szkoleń (np. przez grupę pracowników tej samej instytucji).
Czy muszę być zarejestrowany, aby wykupić szkolenie z listy szkoleń dostępnych?

Możliwe jest dodawanie szkoleń do koszyka bez rejestracji i bez logowania, jednak finalizacja zakupu będzie możliwa dopiero po zarejestrowaniu się. Bez obaw można jednak rozpocząć zakupy, a system sam, w odpowiednim momencie, poprosi Cię o założenie konta, aby operację sfinalizować.

Wymagania techniczne

Jakiej przeglądarki wymaga odtwarzanie szkolenia?

Szkolenie zapisane jest w kodzie HTML 5, dlatego działa poprawnie na następujących przeglądarkach:

  1. Internet Explorer 10 i wyższych,
  2. Chrome 21 i wyższych,
  3. Mozilla Firefox 12 i wyższych,
  4. Opera 5.5 i wyższych,
  5. Safari 3.2 i wyższych,

Przed rozpoczęciem korzystania ze szkolenia zalecamy zaktualizowanie przeglądarki internetowej do najnowszej dostępnej wersji.

Czy i jak mogę pobrać szkolenie na swój komputer?

Nie jest możliwe pobranie szkolenia na dysk twardy komputera. Aby szkolenie mogło odnieść zamierzone efekty – musi działać on-line.

Możesz natomiast pobrać na dysk twardy komputera załączniki zamieszczone w zasobach szkolenia.

Czy mogę wydrukować treść szkolenia?

Podstawowym założeniem e-learningu jest nauka przy użyciu nośników elektronicznych (komputera, tabletu czy smartfona), dlatego treści szkolenia nie można drukować w wersji papierowej. Wydruk znacząco ograniczyłby efektywność nauki – e-learning przewiduje bowiem interakcje, wyzwalające dodatkowe informacje niezbędne do kompletnego przyswojenia wiedzy. Wersja drukowana nie uwzględniałaby tych informacji, dlatego nie jest dopuszczalna.

Istnieje jednak możliwość wydrukowania poszczególnych załączników, które zamieściliśmy w formie plików PDF.

Czy do korzystania ze szkoleń potrzebny jest specjalny program na moim komputerze?

Do korzystania ze szkoleń potrzebna jest wyłącznie przeglądarka internetowa. Nie masz konieczności instalowania dodatkowych wtyczek do przeglądarki internetowej. Do poprawnego otwarcia załączników zapisanych w formacie PDF, możesz wykorzystać dodatkowo przeglądarkę plików PDF np. Adobe Reader.

Jakie parametry łącza internetowego są wymagane dla komfortowej nauki?

Szkolenie działa poprawnie dla łącz min. 1 mb/s. Przy takiej szybkości łącza wszelkie multimedia zawarte w szkoleniu ładują się wystarczająco szybko i działają bez zbędnych przestojów.

Czy mogę brać udział w szkoleniach na platformie aRoom za pomocą tabletu lub telefonu?

Tak. Szkolenie może być obsługiwane za pomocą tabletu lub telefonu i działa poprawnie na wszystkich urządzeniach spełniających następujące wymagania techniczne, które określiliśmy w tabeli 1.

Jakie są wymagania techniczne dla urządzenia, na którym odbywam szkolenie e-learningowe?

Wymagania techniczne zarówno dla urządzeń stacjonarnych jak również mobilnych przedstawiliśmy w tabeli nr 1.

Odwiedź nas na:

Kontakt

Jak możemy Ci pomóc?

Aneta - Brand Manager
tel. +48 601 663 500
atyrakowska@eduroom.edu.pl
Karolina - Helpdesk
tel. +48 690 159 889
kbujdasz@eduroom.edu.pl

15 + 2 =

Polityka ochrony danych osobowych

Właścicielem serwisu eduRoom jest: Centrum Doradztwa Gospodarczego Sp. z o.o.
Świlcza 145b, 36-072 Świlcza  |  NIP 813-33-33-609, KRS 0000179485

Regulamin Serwisu eduRoom